FAQ: Často kladené otázky
Co je to Tiskomatka?
- Jsme slevový portál, který se specializuje výhradně na služby v oblasti tisku, tedy vizitky, letáky, fotodárky a další. Avšak mohou se zde objevit i další kategorie slev. Sledujte nás a uvidíte sami.
Jak nakoupím voucher?
- Váš voucher si koupíte jednoduše pomocí tlačítka koupit. Více informací je zde.
Mohu mít více voucherů na jednu službu / výrobek?
- Ano. Pokud to zadavatel slevy výslovně nezakazuje
Co se stane, když zboží objednám a sleva se nezaktivuje?
- Jestliže nedojde k aktivaci slevy a Vy máte voucher zaplacený, dojde k propadnutí nabídky a peníze Vám budou vráceny jako kredit na Vašem účtu.
Kdy dojde k odečtení peněz z mého účtu?
- V okamžiku nákupu a provedení platby.
Kde najdu své vouchery?
- V sekci "Můj účet", kde jsou zobrazeny všechny Vaše kupony a kde si je můžete stáhnout a vytisknout.
Mohu někoho doporučit?
- Samozřejmě. Čím více doporučení, tím více zájemců.
Mohu voucher někomu darovat?
- Ano. Voucher si můžete vytisknout i jako dárkový kupon
Poslal jsem peníze, ale nepřišel mi voucher, co mám dělat?
- Napište nám na e-mail info@tiskomatka.cz podrobnosti o platbě. Číslo účtu, částku a variabilní symbol, pod kterým jste zaslali peníze
Při platbě za objednávku převodním příkazem mi nepřišlo číslo voucheru, na koho se obrátit?
- platby se párují automaticky, proto tato platba nebude zpracována. Napište nám tedy na e-mail info@tiskomatka.cz podrobnosti o odeslané platbě: číslo objednávku, číslo účtu, částku.
- Platbu naše účetní oddělení dohledá a pokusí se ji spárovat ručně. To může trvat obvykle 2-3 dny, následně Vám pošleme číslo voucheru do e-mailu, který jste uvedli v objednávce.